FAQ

Minimumleeftijd

Algemene events: onder de 16 jaar onder toezicht van een volwassene (18+)*
Kinderevents: onder de 12 jaar met toezicht van een volwassene (18+)*
Danceevents: minimum leeftijd is 18*.

*Bij twijfel vraagt Duycker altijd om legitimatie, indien deze niet getoond kan worden, behouden wij ons het recht om de toegang te weigeren. Zie hiervoor ook de Algemene Voorwaarden en Huisregels

Openings- en aanvangstijden

Voor concerten en evenementen kun je terecht op de desbetreffende detailpagina van een concert of evenement in onze agenda.

Wegens de aangepaste maatregelen van De Rijksoverheid zijn de openingstijden van het Duyckercafé tijdelijk aangepast.

Vrijdag: 17:00 tot 22:00 uur
Zaterdag: 15:00 tot 22:00
Zondag: 15:00 tot 22:00 uur

Onze barren (in het café en de zalen) zijn gesloten vanaf 22:00 uur.
Niet genuttigde consumpties worden ook ingenomen.

Waarmee betaal ik in de zalen en wat kost dat?

Aangepast beleid:
In verband met COVIC-19 mogen wij bij Duycker geen consumptiemunten wisselen. We vragen onze bezoekers hierom met pin te betalen. Reeds gekochte munten kunnen worden gebruikt. We zullen deze echter niet wisselen en doormidden breken.

Reguliere beleid:
In de zalen van Duycker werken we met consumptiemunten*. Er hangen drie muntenautomaten waar je met pin munten kan kopen. Sinds 1 november 2020 is Duycker een ‘pin only’ locatie.

De waarde van 1 munt is €2,60
*Hou er rekening mee dat Duycker soms wisselt van muntsoort en dat munten dus niet onbeperkt in te wisselen zijn.

Kan ik Duyckercafé met consumptiemunten betalen?

Aangepast beleid:
In verband met COVIC-19 mogen wij momenteel geen consumptiemunten wisselen. We vragen onze bezoekers hierom met pin te betalen. Reeds gekochte munten kunnen worden gebruikt. Bedenk hierbij dat we deze niet kunnen wisselen en doormidden breken.

Reguliere beleid:
Ja, dat kan. Deze houden dezelfde waarde van €2,60 per munt. In het café het assortiment uitgebreider. Prijzen kunnen verschillen. Ducykercafé is een ‘pin only’ locatie.

Waarom hanteren jullie service- en transactiekosten?

Service- en transactiekosten
De voorverkoopprijzen op onze site worden altijd inclusief servicekosten en exclusief transactiekosten getoond.

Servicekosten brengen wij in rekening om de kosten voor het ticketsysteem te dekken.
Met transactiekosten dekt Duycker de kosten voor de banktransactie.

Transactiekosten Ticketmatic
Als je in een transactie 1 kaart aanschaft betaal je €1,-
Koop je meer dan 1 kaart dan betaal je €2,- voor de gehele transactie.

Transactiekosten Ticketmaster
Indien wij kaarten via Ticketmaster aanbieden kunnen de servicekosten verschillen bij kassa-, winkel- en telefonische verkoop.

2,50 online transactie kosten
3,50 (primera en telefoon)
1,50 deurverkoop

 

 

 

Kan ik kaarten reserveren?

Nee, het is niet mogelijk om kaarten te reserveren.

Kan ik kaarten annuleren?

Aangepast beleid:
Wegens COVID-19 kunnen ticketkopers annuleren tot 3 uur voor aanvang van een event. Een tegoedbon of restitutie behoort dan tot de mogelijkheden. Bel hiervoor met onze kassa: 023-5563700

Regulier beleid:
Nee, dit is niet mogelijk. Wanneer je een kaart gekocht hebt is dit definitief. Het annuleren van tickets en geld teruggeven is arbeidsintensief en foutgevoelig, daarnaast kunnen geretourneerde kaarten wellicht niet opnieuw verkocht worden. Wanneer een concert afgelast of verplaatst wordt biedt Duycker wel een vervangend concert aan of wordt het geld teruggegeven.

Mag ik kaarten doorgeven?

Ja dat mag, als jij een kaart gekocht hebt is deze van jou en je mag er dus voor kiezen om deze weg te geven. Je mag deze echter niet verkopen voor een hoger bedrag of elders online aanbieden. Duycker speelt geen rol in het doorgeven van kaarten.

Waar kan ik tickets kopen?

Online
Je kunt online tickets bestellen door op onze website bij het betreffende concert / evenement op ‘Tickets’ te klikken.
De kassa bij Poppodium Duycker is altijd geopend voor aanvang van concerten. Wij zijn sinds 1 november 2020 een ‘pin only’ locatie.

Geen internet?
Als u niet in de gelegenheid bent om via internet een ticket te kopen kan u terecht bij de info en tickets balie in de passage van Het Cultuurgebouw. Ook Het Cultuurgebouw hanteert een ‘pin only’ beleid.   

Welke kortingspassen accepteren jullie?

Momenteel kan bij Duycker geen kortingspas worden gebruikt m.u.v. het educatieaanbod. Scholen kunnen de Cultuurkaart inzetten.

Kan ik betalen met de Podium Cadeaukaart?

Het is mogelijk om zowel online als aan de deur met de Podium Cadeaukaart te betalen.

Voor online betalingen kun je de Podium Cadeaukaart selecteren als betaalmiddel.

Aan de kassa kun je er ook voor kiezen om een deel van het bedrag te voldoen met de Podium Cadeaukaart en een ander deel met contant geld / pin te betalen.

Ik heb geen e-ticket / ben deze kwijt, wat nu?

Als je online kaarten besteld duurt het doorgaans enkele minuten voordat de tickets in je mailbox zitten.

Het kan zijn dat de e-ticket in je spambox / ongewenste email terecht is gekomen. Je kunt de mail hier uithalen en dit in de toekomst voorkomen door dit e-mailadres toe te voegen aan veilige adressen.

Mocht je je e-ticket nog niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op.

Is er een garderobe?

Bij de zalen van Duycker is een garderobe aanwezig waar je jassen en tassen veilig achter kunt laten.

Kan ik zitten?

In de concertzalen van Duycker zijn geen zitplaatsen aanwezig. Voor mindervaliden zijn er natuurlijk voorzieningen. Zie hieronder de vraag: voorzieningen mindervaliden.

Voorzieningen mindervalide bezoekers?

De zalen van Duycker zijn toegankelijk voor bezoekers in een rolstoel en mindervalide bezoekers, we beschikken over een mindervalidentoilet en een lift.

Wanneer je een kaartje gekocht hebt is het goed om even contact met ons op te nemen door te bellen naar 023-5623310 (tijdens kantoortijden) of te mailen naar info@duycker.nl i.v.m. speciale wensen betreffende een plaats.

Hoe bied ik een band / DJ concept aan?

Dit kun je doen door een mail te sturen naar programma@duycker.nl , je inzending komt dan bij de programmeur terecht. Omdat we erg veel aanvragen krijgen is het niet mogelijk om deze allemaal te beantwoorden, maar weet dat je opgenomen wordt in de contactlijst.

Hoe meld ik een vraag / opmerking / klacht ?

Hiervoor kun je een mail sturen naar info@duycker.nl of bel ons tijdens kantoortijden op 023-5623310.

Wat doen jullie met gevonden voorwerpen?

Legitimaties e.d. bewaren wij twee weken, na deze periode brengen we deze naar de gemeente. Hier kun je dan informeren of het voorwerp gevonden is. Andere gevonden voorwerpen bewaren we voor een langere periode. Je kunt ons bellen op 023 – 5623310 of mailen naar info@duycker.nl .