FAQ

FAQ

Alle coronamaatregelen vervallen per 23 maart

We mogen zonder maatregelen doen waar we goed in zijn. Geen mondkapjes, geen testen voor toegang en geen QR-code meer bij de deur. Heb je corona of klachten? Volg dan de richtlijnen van de Rijksoverheid.

Minimumleeftijd

Algemene events: onder de 16 jaar onder toezicht van een volwassene (18+)*
Kinderevents: onder de 12 jaar met toezicht van een volwassene (18+)*
Danceevents: minimum leeftijd is 18*.

*Bij twijfel vraagt Duycker altijd om legitimatie, indien deze niet getoond kan worden, behouden wij ons het recht om de toegang te weigeren. Zie hiervoor ook de Algemene Voorwaarden en Huisregels

Openings- en aanvangstijden

Voor concerten en evenementen kun je terecht op de desbetreffende detailpagina van een concert of evenement in onze agenda. Of bekijk de openingstijden van Duyckercafé.

Toegankelijkheid voor bezoekers met een beperking

De zalen van Duycker zijn toegankelijk voor bezoekers met een beperking, we beschikken over een aangepast toilet en een lift.

Wanneer je een kaartje gekocht hebt is het goed om even contact met ons op te nemen door te bellen naar 023-5623310 (tijdens kantoortijden) of te mailen naar info@duycker.nl i.v.m. speciale wensen betreffende een plaats.

Tickets aan de deur kopen

Je kan bij Duycker tickets aan de deur kopen. Onze eigen kassa is altijd een half uur voor aanvang van concerten geopend.

Kom je liever een keer overdag langs of koop je tickets aan de deur omdat je geen internet hebt? Kom dan langs bij de Info&Tickets balie in Het Cultuurgebouw op de aangegeven openingstijden.

Waar kan ik tickets kopen?

Online
Je kunt online tickets bestellen door in de agenda bij het betreffende evenement op de knop ‘Tickets’ te klikken.
De kassa bij Poppodium Duycker is altijd een half uur voor aanvang van concerten open. Let op! We accepteren alleen pin.

Geen internet?
Als u niet in de gelegenheid bent om via internet een ticket te kopen kan u terecht bij de info en tickets balie in de passage van Het Cultuurgebouw op de aangegeven openingstijden. 

Kan ik zitten?

In de concertzalen van Duycker zijn geen zitplaatsen aanwezig. Voor mensen met een beperking zijn er natuurlijk voorzieningen. Zie hierboven de vraag over toegankelijkheid.

Waarmee betaal ik in de zalen en wat kost dat?

Per 1 november 2021 accepteert Duycker (als onderdeel van Het Cultuurgebouw) geen contant geld meer en kun je alleen nog betalen met een pinpas of creditcard. Dit kan contactloos bij onze barren en in Duyckercafé.

Betalen in Duyckercafé?

Per 1 november 2021 accepteert Duyckercafé (als onderdeel van Het Cultuurgebouw) geen contant geld meer en kun je alleen nog betalen met een pinpas of creditcard. Dit kan contactloos bij onze bar en in de zalen bij Duycker.

Waarom hanteren jullie service- en transactiekosten?

Service- en transactiekosten
De voorverkoopprijzen op onze site worden altijd inclusief servicekosten en exclusief transactiekosten getoond.

Servicekosten brengen wij in rekening om de kosten voor het ticketsysteem te dekken.
Met transactiekosten dekt Duycker de kosten voor de banktransactie.

Transactiekosten Ticketmatic
Als je in een transactie 1 kaart aanschaft betaal je €1,-
Koop je meer dan 1 kaart dan betaal je €2,- voor de gehele transactie.

Transactiekosten Ticketmaster
Indien wij kaarten via Ticketmaster aanbieden kunnen de servicekosten verschillen bij kassa-, winkel- en telefonische verkoop.

2,50 online transactie kosten
3,50 (primera en telefoon)
1,50 deurverkoop

 

 

 

Kan ik kaarten reserveren?

Nee, het is niet mogelijk om kaarten te reserveren.

Kan ik kaarten annuleren?

Aangepast beleid:
Wegens COVID-19 kunnen ticketkopers annuleren tot 3 uur voor aanvang van een event. Een tegoedbon of restitutie behoort dan tot de mogelijkheden. Bel hiervoor met onze kassa: 023-5563700

Regulier beleid:
Nee, dit is niet mogelijk. Wanneer je een kaart gekocht hebt is dit definitief. Het annuleren van tickets en geld teruggeven is arbeidsintensief en foutgevoelig, daarnaast kunnen geretourneerde kaarten wellicht niet opnieuw verkocht worden. Wanneer een concert afgelast of verplaatst wordt biedt Duycker wel een vervangend concert aan of wordt het geld teruggegeven.

Mag ik kaarten doorgeven?

Ja dat mag, als jij een kaart gekocht hebt is deze van jou en je mag er dus voor kiezen om deze weg te geven. Je mag deze echter niet verkopen voor een hoger bedrag of elders online aanbieden. Duycker speelt geen rol in het doorgeven van kaarten.

Welke kortingspassen accepteren jullie?

Momenteel kan bij Duycker geen kortingspas worden gebruikt m.u.v. het educatieaanbod. Scholen kunnen de Cultuurkaart inzetten.

Kan ik betalen met de Podium Cadeaukaart?

Het is mogelijk om zowel online als aan de deur met de Podium Cadeaukaart te betalen (m.u.v. concerten die in de verkoop zijn bij Ticketmaster)

Voor online betalingen kun je de Podium Cadeaukaart selecteren als betaalmiddel. Aan de kassa kun je er ook voor kiezen om een deel van het bedrag te voldoen met de Podium Cadeaukaart en een ander deel met pin te betalen.

Ik heb geen e-ticket / ben deze kwijt, wat nu?

Als je online kaarten besteld duurt het doorgaans enkele minuten voordat de tickets in je mailbox zitten.

Het kan zijn dat de e-ticket in je spambox / ongewenste email terecht is gekomen. Je kunt de mail hier uithalen en dit in de toekomst voorkomen door dit e-mailadres toe te voegen aan veilige adressen.

Mocht je je e-ticket nog niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op.

Is er een garderobe?

Bij de zalen van Duycker is een garderobe aanwezig waar je jassen en tassen veilig achter kunt laten.

Hoe bied ik een band / DJ concept aan?

Dit kun je doen door een mail te sturen naar programma@duycker.nl , je inzending komt dan bij de programmeur terecht. Omdat we erg veel aanvragen krijgen is het niet mogelijk om deze allemaal te beantwoorden, maar weet dat je opgenomen wordt in de contactlijst.

Hoe meld ik een vraag / opmerking / klacht ?

Hiervoor kun je een mail sturen naar info@duycker.nl of bel ons tijdens kantoortijden op 023-5623310.

Wat doen jullie met gevonden voorwerpen?

Legitimaties e.d. bewaren wij twee weken, na deze periode brengen we deze naar de gemeente. Hier kun je dan informeren of het voorwerp gevonden is. Andere gevonden voorwerpen bewaren we voor een langere periode. Je kunt ons bellen op 023 – 5623310 of mailen naar info@duycker.nl .